Yeson B-Pro 22 Lt Otoklav +Yazıcı Türkçe Menü (Sıfır Garantili Ürün)

Fotoğraflar yükleniyor

İlan No 253
İlan Tarihi 19 Temmuz 2023
Durum Sıfır
Garanti Var

Otoklav sterilizasyonu , en etkili sterilizasyon ajanlarından biri olan buhar sayesinde mümkündür. Bu nedenle, buharlı otoklavlar kullanarak dental aletlerin ve diğer nesnelerin profesyonel sterilizasyonu, yüzeylerindeki tüm bakterileri, virüsleri ve mikroorganizmaları etkili bir şekilde öldürmenize olanak sağlar. Steril tek kullanımlık aletleri kullanmak her zaman mümkün olmadığı yerlerde otoklavların kullanılması şaşırtıcı değildir. Bazı ürün açıklamaları kozmetik otoklav veya dental otoklav gibi isimler içerir . Aslında, evrensel B sınıfı otoklavlardır.Sadece güzellik salonlarında ve dişçilik bürolarında değil aynı zamanda sterilizasyon işlemine tabi tutulması gereken çeşitli tesislerde de kullanılabilir. Bunlar dövme stüdyoları, hastaneler, klinikler, laboratuarlar ve veterinerlik ameliyatları olabilir. Otoklavlara ek olarak , ultrasonik temizleyiciler kullanılarak etkilerini elde eden ultrasonik temizleyiciler de sıklıkla seçilmektedir . Aynı zamanda kesinlikle dikkat edilmesi gereken bir cihazdır.

Ürün Ebatları: Derinlik 65 cm Yükseklik 43 Cm Genişlik 50 cm dir

2 Yıl Garantili Sıfır Ürün.Ankaradaki Showroomumuz'da inceleyebilirsiniz.

Fiyat Bilgisi İçin İletişime Geçebilirsiniz.
1410 kez görüntülendi.

DENTAL SERVİSİM

Kayıt tarihi:
20 Eylül 2022, 13:12

Dentalservisim

Üyelik tarihi: 23 Ağustos 2022

Mağazanın tüm ilanlarını görüntüle
Cep507 467 29 06
WhatsApp507 467 29 06
İlan sahibi: Dentalservisim (DENTAL SERVİSİM)
Ara Mesaj At